Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

18 Haziran 2017 Pazar

Pervane


Her şeyi kazımak istiyorum beynime
Denizinin derinliğini
Sarhoşluğunun bi şairi kıskandıracak güzelliğini
Bir de çenemde çizdiğin o naif resmini
Oysa seni bi çiçek gibi sevecektim
Koparmaya kıyamadığım
Şimdilerde sevdadan bir papatya dilerdim
Gömleğimin cebinde benimle yürümesi için
Korkularımın hepsini yenmek ve ilerlemek için
Ellerindeki sıcaklığı göynümde taşımak 
Seni her hücrenle şuramda tutmak için.
Hiç bir şeyin kolay olmadığı şu sefil zamanda
Ben senden ayrı düşmüşüm işte bi papatya gibi
Size mutluluğu hatırlatır belki
Papatya umut olsun size lakin
Benden gayrı kimseye hatırlatamaz özlemeyi.


Suların durulduğu anda başlıyoruz yanmaya
İnsanların uyuduğu saatte uyanıyoruz. 
Beraberken korkarak bakıyoruz vakte.
Şimdi buna öylesine mutluyum diyemem
Şimdi buna öylesine sarhoşum diyemem
Çünkü her anını yeniden yaşıyorum bir papatya gibi.
Hafif esen rüzgarlar
Bedenlerimizi ürpertiyor aynı vakitlerde
Gözlerimiz
Aynı duygunun habercisi bu saatlerde
Sen
Bir sevdayı tasvir ediyosun bana baktığın her saniyede
Ben 
Öylesine demiyorum bi papatya dilerdim diye
İçimizde çoğalmak için 
ve sevda adına
Bir sürü papatya diktim dün gece
Artık uyanmak için çok sebebim var.
Durmadan uyanasım var
Yeni günlere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder