Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

8 Temmuz 2017 Cumartesi

yıldızlar


çok sevda görüp, böyle yaşanmaz diyenler
safi karanlıkta ışığı,
kül olmuş kalplerin közünde görecekler
bir plağı sonsuza kadar dinlemek için bile
alarmı hep aynı vakte kuracak,
yine de bekleyecekler.


 yıldızlı bütün gecelerin reçetesini tuttum göynümde
çünkü yıldızlı bütün geceler
sana ulaşmanın daha mümkün olduğu geceler
hiç bilmediğim ve özlediğim ahvalimdeki her halin
salt yalnızlığımı bölmüş, hayatım gibi
şimdi  bu denli bir sevdayı nasıl anlatayım sana bile
ellerimi çamura bulasam güzel gören o gözleri
her sesine bir şiir yakışan
her anın içine kendinden, bizden koyan o elleri
şimdi bu denli bir sevdayı
hangi doğumdan hangi ölüme sığdırayım


bir vakit söyle bana akmasın yaşlarım
göynüme düştüğünde nadasta idi
salt sağanak şimdilerde bütün topraklarım
bir vakit söyle bana akmasın yaşlarım
en bereketli dönemini yaşıyor seninle
şimdiye yazılmış hiç bir şiir
kağıda akıtmamıştır kanını böylesine
bir vakit söyle seni özlemediğim
şimdiye yaşamış hiç bir adam
görmedi denizini gözlerimin derininde
şimdiye yaşamış hiç bir adam
hiç bu kadar mutlu etmedi beni doğduğuna


herkes hayatında bir defa da olsa bulanık görür ahvalini
bense günlerimi sesinle bitiriyorum
bir an olsun uyanmayayım diye bulanık ahvalimden.


https://www.youtube.com/watch?v=RkyS8tFpA30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder