Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

15 Mart 2016 Salı

Jusqu'à sa mort


Peronda beklediğim o tren
Ummadığım bi anda çıkan mutluluk piyangosu
Ve yıktığın bütün tabular.
Öylece duruyorlar karşımda
Her şeye meydan okurcasına
Ve bir yemin ediyorum kendime
O an ve daima
Ettiğim bütün yeminlerden daha büyük
Dayandığım bütün acılardan daha derin
Ve devrilen bir heykel kadar savunmasız
Sen beni öylesine severken
Bir umut diyorum benim bağlandığım
Güvensizlik dolu günlere tövbe ederken
Bir sevda diyorum seninle yazdığım
Gözlerinin içine içine bakarken
Oysa büyüyen sevdam değildi sadece
Küçülürken korkularım
Gözbebeklerim de büyürdü
"Bir ben vardır bende benden içeri"
Senin yokluğundan zerre memnun olmayan
"Bir ben vardır ben de benden içeri"
O bahar akşamı son sigarasını yakacak olan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder