Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

15 Ağustos 2014 Cuma

Yarına.


Hiç sigara içmemiş bir kadın düşün.
Dudakları yalnızca soğuktan çatlayan.
Hiç içki içmemiş bir kadın düşün
Yüreği içmeye her meyil ettiğinde
Kaleme kağıda sarılan.
Bir an bile mutluluktan ağlamamış bir kadın düşün.
Gözyaşlarını hep bir başına durduran.
Bir kadın düşün,
Hiç sevilmemiş
Hiç öpülmemiş alnından.
Sustuklarını düşün konuşacağı yerde.
Ve susunca her yeni gün bir o kadar yaşlanan.


Bir şiirin kadını olmak mı güzel sizce,
Yoksa bir kadının şiiri mi?
Sizce bir kadın,
Şiirlere özne olamayınca mı üzülmeli,
Yoksa şiirini kaybedince mi?


Hissizliğimin farkındalığı sırtımda,
Benimle.
Her adımımda bir şeyin daha farkındayım sanki
Bir hata daha çıkıyor geçmişimden.
Bir gözden kaçırış
Bir vazgeçiş daha kalıyor boğazımda.
Mutluluğa aç olmamdan dolayı
Bir kez daha vazgeçiyorum gülümsemekten.
Oysa ki elim ayağım tutuyor bugüne bugün
Oysa aç da kalmıyorum.
Öyle savaşa meydan verecek yer de değil çevrem.
Bu güzel şeylerin yanında
Dağınık olan şiirlerim kadar dağınığım ben
Yaşarken mutlu kalamıyorum.
Düşündüğün kadın sensin belki.
Ya da senin kadının.
Düşündüğün kadın benim bir ihtimal.
Belki böyle olan az kadınlardan.
Belki böyle hissiz kalan.
Eksik kalan.
Aynı zamanda bu kadar acıyı tadan.
Oturduğum yer soğuk.
Yanımda sigaram yok.
Yanımda kağıt var, kalem var.
Elimde bir kaç kelam kaldı size dair.
İçki yok evimde.
Sevmem, dürüstlüğü de size kalsın.
Mutluluktan ağladığım günler olacak.
Onlar da varsın yarına kalsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder