Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

22 Ağustos 2015 Cumartesi

Böyle


Her durak yolun sonu gibi gelmez miydi insana
Sonun geldiğini anlatan bütün eşyaları attım evimden
Susturdum bütün geçmişimi 
Susmadılar.
İçimdeki çığlıkları sesinle bile susturamadım
Yetmemiş miydik
Bir insan bir insana yeterse elbet
Yabancı nüshalar neden girdi hikayeye
Lakin biliyordum
Başıma geleceği
Başımdan savamayacaklarımı yine
Son kalan parçaların da bir bir eksileceğini
Lakin sevmek de biraz acıyı ertelemek değil miydi
Ah
Acı, unutmadım tadını
Unutturmadılar
Kalemler kağıtlar 
Ellerini ayaklarını çekmişken üzerimden
Başımda dikiliyorlar şimdi azrail gibi
Yazmayacağım dedim bir daha aşk şiiri
Tutamadım sözümü
Durakları es geçtim
Takıldım sonra birinde
Olmadı
Kurtaramadı
Onarayım derken
Yapayalnız kaldım.



Suçluyum
En çok kendime
En çok ben hata yaptım
En çok ben kırdım kendimi
Güvenemeyeceğimi biliyordum
Mutluluğun yavan kalışlarını
Çünkü bilirsiniz
İnsan sarsıldı mı doğrulamıyor
Ve kim bilir kimlerin ahı kaldı üzerimde
Diyorum ya
Suçluyum
Ama en başında kendime



Kaybettim.
Bunca kalabalığın içinde
Hislerimi
Kendimi kaybettim
Suçluyum ben
En çok da kendime.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder