Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

11 Eylül 2015 Cuma

Gözlerinin rengi.

                         

Gözlerinin rengi neydi senin?
Ya da bi gece boyunca süregelen boyun ağrısı biter miydi hiç?
Ya da sabah karşı bakıştığım tabelanın kırmızı halkası hatırlatır mıydı bana o rengi?
Senin bakışların peki?
Kaç parçaya ayırdı o gece bizi birden bire
Şu gözlerinin rengi neydi senin?
Sana soruyorum adam
Ela mıydı, kahve miydi?
Hatırlamıyorum.


Adıma diktiğin çiçekte kaldı aklım
Onların rengini de hatırlamıyorum
Pembe miydi? Mavi miydi?
Oysa siyah bi çiçek yetişseydi dünyada
Ne çok severdim.
Hele bir de anason gibi kokarsa
Lakin aklımda tek bir şey var
Gözlerinin rengi neydi senin?
Hatırlamıyorum


Giz dolu her şeyin ardındaki kirli geçmiş,
Oysa geçmemiş olanlar da var sönmüş
Oysa bakışlarını adım gibi hatılarım ben
Gözlerimin içine içine
Yüreğimi paramparça edecek gibi
Göğüs kafesimin tam üstüne bi bomba bırakır gibi
Oysa ben özlemedim de gözlerini
Lakin aklıma takılan bir şey var
Gözlerinin rengi neydi senin?
Kirpiklerini sayacak kadar dipdibeyken biz
Şimdilerde 
Hatırlayamıyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder