Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

19 Eylül 2015 Cumartesi

Yakın Gemileri



Karanfil kokuyordu etraf
Biraz da mayhoş bi geceydi diyebilirim
Tadında belli belirsiz bi acı vardı
Siyahı bulaşmıştı her tarafa
Bulanık diyebileceğim ne varsa yakışırdı
Öyleyken bile görebiliyordum maviyi
Evet elbette,
Her yerde bi umut vardı
Lakin net görebildiğim tek şeydi,
Siyah.


Sonradan mı gelirdi bütün güzellikler
Her şey olup bitiverince mi aydınlanırdı gün
Peki senin bu tarif edemediğim suskunluğun
Hep sonradan mı anlamlı gelebilecek bana
Yok edemediğim varlığın aklımdaki
Silemediğim bir kaç cümle
Hep sonradan mı  yer edinecekti kalbimde
Oysa çok şey de istememiştim
Belki bir kaç kelam duyabileceğim sesin
Ya da bir akşam üstü kızıl gök tepedeyken
Aklıma gelen o şiir
Silmek zorunda olmadıklarım
Unutmak sorumluluğunu üstlenmeyeceğim şeyler
Oysa çok şey de istememiştim
Sadece senin tarafından çekilmiş bir fotoğrafım olsun
-Hep sonradan gelir aklım başıma-
Kim bilir nelerle savaştık aynı zamanda
Aynı zamanda neleri bitirdik
Neleri hazmettik seninle
Lakin ben kaçamazken kendimden
Sen bir yolunu bulmuşsun
Bulmuşsun ki ben şimdilerde anımsamakla yetiniyorum.

Oysa çok şey de istememiştim
Sadece senin tarafından çekilmiş bi fotoğrafım olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder