Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

1 Nisan 2017 Cumartesi

Garip.

Mutlu muyduk
Çocuk parkında ağlayan bir kadın gördüm
Kahkahalarla yürüyen bir kaç adam,
Yanından geçerken sustular.

Sarhoş muydum
Sokak lambası geceyi resmetti
Dibimdeki bank,
Bir seyirlik bi sinema bileti.
Tek kişilik,
Gereğinden fazla gösterilmiş.

Şimdi,
Sözler veriyorum kendime
Böyle olmaz yok olmaz diyorum
Bi cigara yakmak işten şimdi
Uyumak
Ölüme kadar uyumak istiyorum
Savaşmak
Gereği kalmadı
İnsan kendiyle savaşamaz
Öğrendim bunu.


Çabalamak artık bir karıncanınkinden farksız
Bütün masallar gözümde akıyor.
Okuduğum bütün şiirler kafamın içinde
Böyle olmaz yok olmaz diyorum.
Bu dünya bu dürüstlüğü kaldırmıyor.


Yalanlar söylüyorum kendime
Güzü kurtacak bahara erdireyecek yalanlar
Bir an geliyor her şeyi unutuyorum.
Böyle olmaz yok olmaz diyorum işte.
Anlatmak geliyor içimden
Kendimi bi duvarın önünde buluyorum.
Şiirlerimi karaladığım eski kirli bi duvar.
Yaşadığım şu sefil kente ettiğim küfür dolu şiirlerimi.

Böyle olmaz diyorum yok olmaz.
Kim bilir hangi tepenin ardında şu mutluluk
Ulaşılmaz huzur,
Dinmeyen sızı.
Bitmek bilmeyen o garip şarkı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder