Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

8 Ekim 2023 Pazar

Yorgun güllerin huzurlu mutluluğuna

 




pembe güllerin içinde yürüyorum şimdi

senin, benim birlikte büyüttüğümüz

bulutlu günlerimizde boyunlarını büküyorlar

sevdanın sarhoşluğu,

içimizde sebepsiz mutluluğa,

hiç bulutlu gün yaşanmamış gibi olmasa da

buruk bir demet pembe güle dönüşüyor.


kimsenin göremediği 

içinde bulamadığı o yüce kalbini

şimdi ellerimde tutuyorum.

uykulardan uyanıyorum

şu günlerde hem yorgun hem de mutluyum 

o koca denizde,

içimde bulamadığın aynayı

şimdi sana tutuyorum sevgilim

trabzanlardan iniyorum safi karanlıkta.

bir ışık arıyorum sevgilim

öyle anlar oluyor ki,

gözlerin olmadan göremiyorum

tutunmak için vermek gerekse her şeyini

ben bunu reddediyorum.

çünkü sevgilim 

biliyorum bunun tek gidişlik bir bilet olduğunu



gözlerinde bir şey var sevgilim,

seni tam oradan öpmek istiyorum.

ellerinde yılların verdiği yorgunluk,

seni tam da oradan tutmak istiyorum

yanıbaşımda.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder