Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

4 Şubat 2014 Salı

A Night Sadness.

Kalemimden sakındığım çok konu var
Suçlusu sensin
Elime alınca aklıma düşersin
Seni yazarım sayfalarca
Bütün sırlarımı paylaştım sen görmeden
Bütün hatalarımı anlattım sana
Sitem de ettim arada affet
Yokluğunu kimseye haykıramaz oldum
Kalemimi kırdım seni anlamayanları yazarken
Şikayet gibi olmasın
Çok yanlış anladılar seni
Sevmenin değerini bilmeyenleri de yazdım sana
Bilmeden sevenleri
En güzel sen sevdin beni
Onlar anlayamadı
Ama bak sana yazıyorum işte
Sen tanırsın beni
Onlar tanıyamadığından bu engeller
Yanına koşamadığımdan bu özlem
Belki bir gün
''Özledim'' yerine ''Nerdesin?'' dersin
Belki sen yanımdayken anlatamadım hiç
Dökülmedi kelimeler dilimden
Gözlerindeki cesareti alırım belki
Sözlerindeki nikotine esir olurum ne dersin
Ama yokluğun bir şey ifade ediyor her kalkışta
Özel değilim, ismim, cismim.
Ama seni beklerim
Gel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder