Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

3 Mayıs 2014 Cumartesi

İyi günler yakında.




Şöyle oturup konuşacaktık bir gün
Şöyle anlatacaktın boydan boya hatalarını
Savuracaktın pişmanlığını
Koyacaktın önüme utancını
Umut her gün yeniden doğarken güneş gibi,
Korkaklığından bir adım bile atmadığın zamanlar
Bir bir akacaktı gözlerimizden
Gülecektik sonra
Hep mi ağlayacağız diyecektim ben de
Çay içecektik, ilk sigaramızı içecektik
Öksürecektik ciğerlerimizden
Yemin edecektik bu son olsun diye
Sonra unutacaktık ne yaşadıysak iyi kötü
Yarınlara gülümseyecektik
Huzuru bulacaktık işte kıyıdan köşeden
Yeniden sevecektik biz o gün gelsin hele
Senden bir parça alacaktım ödünç
Sonra müebbet verecektim, buydu planım
Sonra korkacaktık kaybetmekten
Erkenden kalkıcaktık
Zamanlara inat edecektik işte
Bize düşman olmadılar mı hep,
Bize duvar olmadılar mı,
Haram olmadılar mı?
Sonra kızacaktık bize ne oldu diye
Sığamadık bir elvadaya
Oysa yabancıydın sen yeni günlere
Kaybetsen mavini
Siyahı yurt bilirdin
Ama bilmeyecektik biz o gün gelsin hele
Kabul etmeyecektik bak aynaya biz ne haldeyiz
Bak kararmış gözlerinin altı
Bak akmış yine rimelim
Baksana dağılmışız
O akşam söyledin,
Bilmeliydim,
Bilemedim.
Biz bu kadarmışız.
Ellerin izinden aklanamadın gitti.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder