Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

24 Temmuz 2014 Perşembe

Sonun Ardı.



Yeni bir yaş lazım bana.
Yeni bir doğuş,
Yeni bir gökyüzü.
Yeni bir mavi.
Bana senin olmadığın her şeyden lazım.
Seni görmeyeceğim bir şehir mesela
Senin yürümeyeceğin sokaklar,
Senin kokunu duymayacağım bir gökyüzü.
Ya da yeni bir devrim.
Derler ya terk etmek bir eylem,
Unutmak ise koca bir devrim
Uzaklaş benden.
Uzaklaş ki daha fazla uzamasın cümlelerim.



Sarhoş olmak kolay acının en nedenli zerzenişleriyle
Ki ben kurduğum hayalleri yıkabilirim ellerimle
Sen değil adam.
Ben yıktım onları, yıkmaktayım.
Bileklerini serbest bıraktım, kaçmaktayım.
Sakin kalmaktayım adam.
Acıyı iliklerime kadar hissetmekteyim
Bir damla bile gözyaşım akmadı.
Seni unutmaktayım adam.
Öyle çok sevmişim ki, kimse inanmadı.
Görmediğin bir gökyüzüne gözlerini kapamak gibi
Gelmeyecek bahara açan çiçekleri koparmak gibi
Bilmediğin bir yalana inanmak gibiydi benimkisi
Senden öncesi, senden gayrısı
Senden alası, senden belası
Fark etmiyor adam.
İsmin artık en tanıdık yabancı
Yerin, geçmiş.
Unutulmak için atılan bütün adımlar gibi
Devrin, bitmiş.


Sen adam.
Cümlelere sığdıramadığım hoşçakallarımı,
Küçücük bir umut bile bırakmadığım dualarımı
Sımsıkı tuttuğum bileklerini kavradığım sabahlarımı
Hiç uyanamayacağın sabahlara karıştır.
Hiç duyamayacağın sesime iliştir.
Hiç okuyamadığın mutluluğuma sor soruştur.
Sen adam.
Bit artık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder