Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

20 Haziran 2013 Perşembe

One more promise.




Biliyordum
Unutamayacağımı
Her gün inandırdım kendimi sanki
Bugün 359.gün.
Neden seni gördüğümde kalbim hala ilk günkü gibi
Neden klişe aptallardanım
Bilemedim
Bir tek bunu bilmiyordum
Bana sorduğun her soruyu biliyordum
Dediğime hemen kanardın
Bir tek iyiyim’e inanmazdın
Nasıl da kurnazdın
Öyle çekerdin ki insanı
Sonra pişman etmezdin sevdiğime
Sonra gülerdik her şeye
Sonra
İçime düşen kurtlar vardı artık
Aldığım her yudumun zehire dönüştüğü su
Korktum sormaya
Gerçeği de biliyordum
Evet onu da biliyordum
Adım gibi eminim ki bana yalan söylemedin
Hiçbir zaman
 Bunu içimdeki hislerle değil
Edindiğim tecrübelerle söylüyorum
Keşke yalan söyleseydin
Keşke yine inansaydım sana
Belki bana onlarca kez dürüstçe döndün
Yüzüne bile bakmadım biliyorum
Bunu da biliyorum
Ama sen de biliyorsun
Son dönüşün hiç dürüstçe değildi
Ya da
Samimi denemezdi
Ama biliyordum
Bunu da biliyordum
Ama öylesine gözüm karardı ki
Bu kez dedim
Bu kez kendime izin vereceğim
Ve her ne kadar soğuk olsa da katlanacağım
Belki intikam aldın
Yaşadıklarını bana yaşattın
Çok uzun olmasa da günlerimi kararttın
Ben böyle melankolik de değildim
Önce kendini sevdirdin
Sonra kendiliğini
Belki de nefret ettirmek için döndün bana
Bunu başardın da
Sana söz veriyorum;
Hakkındaki her şeyden nefret edeceğim
Ve sana yemin olsun ki;
Seni unutacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder