Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

18 Eylül 2013 Çarşamba

Hayalperest.

Umursamadığı anlar daha mutlu insan. Daha özgür. Bizler herkesten bir şeyler bekleriz, farkında olmadan. Kiminin yanımızdan hiç ayrılmamasını bekleriz, kimimizden bir ilk adım bekleriz, kimimizden ise bize hiç bulaşmamasını bekleriz. 
İnsanoğlu umursamamayı bilmeli, beklememeyi. Bu konuda doz önemli tabi. Fazla umursayanlara çok üzülürüm mesela ben. Yok ben kimseyi takmıyorum, yok bilmem ne. Asıl onların içindekileri öğrenmeli. Belki kendi savunma mekanizması böyledir. Öyle gözüküyor olabilir. Ama her halükarda umurunda olan bir şeyler vardır, mutlaka. Çok umursayanlara ne demeli? Bu ne der, o ne yapar korkusu gibi hiçbir şey beynini kurcalamamalı insanın. Doz önemli demiştik, evet doz önemli.
Her insan düşünmez böyle konuları, irdelemez, benim böyle bir lüksüm yok mesela. Yapım gereği. Hayal gücüm yüksek olmasa da hayalperest bir ruhum olduğunu düşünüyorum. Mesela size bir örnek göstereyim hemen;
 İnsanlar şarkılar gibidir. Bir süre sonra dinlemeyip sileceğin şarkılar vardır, mesela hiç sevmediğin dinlemediğin şarkılar ve ömürlük şarkılar vardır.

Mesele ben bunu oturup ciddi ciddi düşündüm, keşke daha lüzumlu şeyler düşünsem. Ama olmuyor yani maalesef. Sürç i lisan ettiysek affola. Esen kalın, üşütmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder