Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

5 Ekim 2013 Cumartesi

Ben gibi, belki sen gibi. Belki de biz gibi.


Hayatım boyunca ne istediğim kısmını ikinci plana attım. Hep ne yapmam gerektiğini düşündüm. Hep ne yapsam insanlar üzülmez, en doğrusu ne, belki bu kadar içe kapanık olmam bu yüzdendi. Yaşamışlığım yok aslında pek. Ama düşünmüşlüklerim var benim. Sen bu yazıları okurken ben belki seni düşünüyor olacağım, belki de düşmanlarımı, veya insanların yaptıklarını. Her ne düşünürsem düşüneyim senden fazla düşüneceğim, çünkü ben böyle bir insanım işte, sen de böyle düşünüyorsun belki. O zaman bu benim yanlış düşündüğüm anlamına gelmez, ya da çok egoist biri olduğum. Zaman her birimizi eskitir. Her birimizi yıpratır. Bizi ayakta tutan şeyler zamanla değişir. Belki sen tutacaksın beni ileride ayakta, bunu bilemeyiz. Belki sadece seninle kurduğum hayallerle mutlu olacağım, ya da elimi hiç bırakmayacağını bilerek.
Bu kadar tesadüfe alışkın değildim son zamanlara kadar.  Bu kadar acıya da. İstiyorum ki önüme taş koyulmasın, istiyorum ki hakkımda düşündüklerinizi mimiklerinize de yansıtın. Ama insanoğlu böyle bir şey, kimi de tam tersini yapıyor, nefret kustuğum insanları bile kıramam ben. İyi bir insan olduğumu düşünmüyorum, neden diye sorarsanız cevabını bilmiyorum ama değilim herhalde, kötü biri değilim ama iyilik meleği de değilim. İnsanları düşünüyorum sadece. Tartışmaktan nefret ediyorum, ne zevk alıyorsunuz ki insanlarla zıtlaşmakla. Ben umursamayarak nefret kusuyorum, illa yakasına yapışmam gerekmiyor bence. Belki sen kavga dövüşü çok seviyorsun, belki de benim gibisin.

Hayat istediklerimizi elimize direkt verseydi, biz hep elimize isterdik. Bir bebek gibi doğar, yaşar, ölürdük. Hayat zor ve mantıksızdır, bizler gibi, çünkü bizler aynı anda aynı şeyleri istiyoruz, paylaşmak istemeyeceğimiz şeyleri. Hayat köşeye sıkışıyor, ve topu bize atıyor. Ve ne istediğini hep ikinci plana atan kaybediyor. Ben gibi, belki  sen gibi, belki de biz gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder