Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

28 Ekim 2013 Pazartesi

Güzel İnsan.

Geride bıraktıklarını düşün
Silemediğin insanların binlerce müsveddesi
Anılarının her birinin aklındaki yerleri
Bilmiyormuş gibi yaptığın her doğruyu düşün
Yazık mı oldu, iyi mi oldu?
Sen hata yapabilirsin, insanoğlusun
Hangimiz tam gidecek bu dünyadan
Tarafımızdan binlerce günaha imza atılmış
Mühim olan hatan değil ki insanoğlu
Mühim olan pişmanlığın
Mühim olan hala yapabileceğin doğrular
Bıraktığın sigaran gibi vazgeçtiğin güzel günahların
 Bıraktığın hataların pişmanlıkların




Ben mi çok düşünüyorum yoksa insanlar mı üstünkörü
Belki abartıyorum
Belki saçmalıyorum düşünmekten
Düşünmekten yoruluyorum bazen
Derin bir nefes alıyorum arada
Aklıma gelenleri yazıya döksem
Kalemim biter
Götürüsü çok getirisini göremedim henüz
Keşkelerim çok azdır benim mesela
Bu da nadir keşkelerimden biri olacak.
Ve sen güzel insan
Keşkelerin senin nefesinden, ömründen alacak
İçtiğin çayı bile boğazına dizecek
Ve sen güzel insan
Yaptıklarından pişman ol
Yapamadıkların da pişman ol
Pişman olacağın çok şey var
İstediğini yap
Ama kırma
Ama üzme
Ama ağlatma
Ağlayan adam görmedim ben
Ama bir kadını ağlatma
Sadece o ‘’ bir kadın ‘’
Döktüğü yaşları getirir burnundan
Sadece o’’bir kadın’’

Ağlatır belki  seni de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder