Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

13 Ekim 2013 Pazar

FORGETTABLE

Son zamanlarda  8 Ekim’de paylaştığım ‘’Ütopya.’’  Yazısındaki ilk paragraf bir türlü aklımdan çıkmıyor;
‘’En büyük korkun ne bu kadar yalan söyleyen, insanları yarı yolda bırakan, hala insanları yargılamaktan kendini göremeyen, sevdiklerini aldatan, ikiyüzlü, sahte insanların içinde? Karanlık mı? Örümcekler mi? Ve ya yalnız kalmak mı? ‘’
İnsan karşısına çıkacak şeyleri önceden göremiyor, tahmin edemiyor. Kafandaki şüphelerin önüne geçiyor sevgin aslında. Çünkü kimse istemez acı çekmeyi. Acı çekmeyi beklemeyi. Ben en çok örümceklerden korkardım. Hala korkarım gerçi. Ama en çok korkmamız gereken hayvan türü insanlardır. Ben bunu yaşayarak öğrendim.  Çünkü kendinize bağladığınız her insanı elinizde oynatabilirsiniz. Ben bir yerde bir söz duymuştum. Bu cümle bloğumda alıntı yapacağım ilk cümle olacak. ‘’Aşk, karşınızdakine sizi mahvetme gücünü verip, bu gücü kullanmayacağına dair güvenmektir.’’ Cidden öyle. Biz insanlar birbirimize en kolay bu yönden zarar verebiliriz. Bu gücü kullanmak akıllıca mı olur yoksa aptalca mı olur, bu tamamen sizin becerilerinize kalmış bir şey. Denemeyin derim ben. Birkaç kez sessizce halledersiniz ama emin olun bir gün yine aynı gücü kullanmaya çalıştığınız zaman bunu kendine yakıştıramayıp kabullenmeyecek insanlar çıkacak karşınıza.
Her darbe sana bir şey katmalı. Elbet senden bir şeyler götürecek. Ama acı güçlendiriyor insanı. Hep söylerlerdi de inanmazdım. Eğer güçlenmemişsen ya çektiğin acıyı sessizce kendi içinde büyütüyorsun ya da o acı seni çoktan öldürmüştür.
Sen iyisi mi al kahveni, otur evindeki en rahat koltuğa, üstüne battaniyeni al hazır kışa giriyoruz, yalnızlığın seni aldatma gibi bir lüksü yok çünkü. Nasıl tip insanlardan mesajlar bekliyorduk haberimiz olmadan avare avare? Bırak en iyisi böyle. Yalnızlık iyi şimdilik. İnsanları tekrar tekrar tanımaktan bıkmadın mı? Tekrar tekrar güvenmekten? Kafandaki tabuların bir bir yıkılmasını, yıkılmanı izlemekten? İnsanları tanıdıkça yalnızlığı daha çok seveceksin. Seçim senin.

Esen kalın, Üşütmeyin, Bayram geliyor, Bol bol et yiyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder