Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

19 Mart 2014 Çarşamba

Bir biz sustuk.

Saklanmışsın kalbimin kuytularında
Kocaman harflerle yazılmışsın,
Ama silik siliksin.
Anılar kadar
Birden uzaklaşmışsın benden
Gölgeme bile bakamadın o günlerde
Bense
Unutmayı denemedim
Nefret edemediysem de hayallere saygımdan
Yalnız kalışlarımdan
Farkettim ki
Anlamsızlaşmışım senden sonra
Kandırmışım bütün gerçekleri
Yaşanmamışlar kalmış içimde epey
Sonra
Acıma eşlik eden yalanlar da söyledim kendime
Herkese nefretimi kustum
Özlemimi geceye sakladım
Anlamazlardı, haklısın.
Tek çarem hissetmek istediğimi yansıtmaktı
Herkes konuştu da
Bir biz sustuk, haklısın.
Ya susturmalıydık içimizdeki bizi
Ya da her şeye kulakları tıkamalıydık.
Denemedik, yaşadık önümüze ne geldiyse
Korktum, haklısın.
Gerçeklerin hepsinden
Belki de sırf yaptıklarından buradasın
Korktuğum şey gerçek şimdi.
Bu yüzden sustum, hala susuyorum.
Çünkü bana verilen tek hak susmak, kabullenmek
Çünkü fazlasına gücüm yok
Çünkü hayallerimiz de bıraktı bizi
Çünkü hislerimizi yitirdik, ayrı ayrı.


Ya içimdeki düşlerim sana dair
Ya rüyalarım sana çıkan
Yok sayamam bunca uyandırılışı
Görmezden gelmekten de yoruldum
Yansıttıklarım düştü yüzümden şimdi
Yalanlarım eridi kayboldu
Bu kederim, kederi bırakamıyışım
Sana ulaşamayışım
Hepsi gözlerimde
Hepsi görmek istemeyeceğin kadar ortada
Ya kapa gözlerini bana
Ya kapa gözlerimi gerçeklere yeniden
Ya defol içimden
Ya da gel yanı başıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder