Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

31 Mart 2014 Pazartesi

Hayal Meyal.

Bir küçük sokak buldum geçenlerde
Yıkık eski bir binaya verdim ismini
Kireçleri dökülmüş
İçinde eski plakların çalındığı bir gramafon
Çalındıkça pasını siler acıların
Fakat gülümserken bile
Yorgunluğu okunan gözlerinde
Ve bir daha eskisi gibi olamayan
Gözleri değil,
Altı kararan her geçen gün.

Görmezden gelerek yaşıyorum günlerdir, belki aylardır.
Biliyorum, görünce acıyor canım her seferinde
Biliyorum acıdan başka bir şey de veremedik birbirimize
Bir yerlerde hala yaşıyor anılarımız biz gibi
Hayal meyal hatırladığımız şimdilerde
Hepsini astım karanlık odama
O güzel günleri öperim tek tek
Bazen de üzülüyorum işte 
O yıkık evin önünden geçerken.
Bazen de orada kalıyorum günlerce
Bir plak takıyorum 
Çalarken sesin kulağımda,
Maziyi özlüyorum
Özlerken seni sessizce
Kendimi affetmiyorum.
Şimdilerde bir hüzün birikti eskilerden
Eskiye özlem mi desem hasret mi desem sana olan
Lakin açık açık söyleyemiyorum affet
Ne diyordu Nazım;
Herkese selam, sana hasret.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder