Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

18 Nisan 2013 Perşembe

Ağlamak,zayıflık mıdır sizce? Zayıf mıyım sizce? Yoksa kimse için üzülmeye değmez mi dersiniz. Değer veriyorsa insan,şaşkınsa bir de karşındakinin yapıyor olduğuna,baskı altında hissediyorsa hele,bırakın ağlasın insan.
Keşke herkes herkese göre hareket etse,keşke bir taraf daha baskın olmasa. Olursa olmaz çünkü,içinizde büyür çünkü. Daha sonra patlarsınız,anlamsız kalır. Ağlayacakken tutarsın ya kendini,etrafından saçma sapan tepkiler gelmesin diye. Sonra, uzaklaştıktan sonra oradan, tutamazsın ya kendini, ne de aciz hissedersin o zaman. Bunu yaşıyorum,sık sık. Sizce insanlara 'beni ağlatın' sinyali mi veriyorum? Yoksa olayları büyütmeye mi meyilliyim? Çok mu neşeliyim? Çok zorlarına gider insanların?  Herkes soğukkanlı olamıyor. Kimine bağırırsın sonra karşılığını alırsın , ama kimine bağırırsın susar kalır. O susar ya  daha fazla bağırırsın. Bir düşünsene neden susuyor? Bir düşün. Asıl onun boşluğuna gelirse karşınızda ağlamamaya çalışırken sarf ettiği kelimeler sizi beyninize bir bir kazınır.İsterseniz hiç umurunda olmasın. Suçluluk duyar, bir insansa eğer.
Uzaklaştım. Neden mi? Sevmiyorum. Beni ağlarken görmeyin. Elbette uzaklaşamadığım zamanlar oldu ve ağladığım damga vurulan tek şey tatlı gözükmek oldu. Nerede kaldı benim dertlerim?
Derdimi dinleyen insanları bu yüzden arıyorum zaten. Eksikliği çok kötü. Çok çok kötü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder