Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

20 Nisan 2013 Cumartesi

Bugün.

Uzun zaman önce görmüştüm. 5 dakika kadar. Hemen kaybolmuştu gözümden. Özlemi ne kadar gideremesem de bana fazlasıyla yetmişti. O zaman mutluyduk. Aslında.. değildik. Hani bazen gözün öyle görmek ister ya. bazen her şey pespembe olur. Umursamazsın. Seviyorsan tutsak olursun. Seviliyorsan tutsak edersin. TEK TARAFLI olandır bahsettiğim. İlişkiler neden tek taraflı olur ki? Hayır,sevmiyorsun. O zaman neden ümit veriyorsun. Herkes mutlu olmak ister. Benim takıldığım nokta uzun süreceğini düşündüğün ilişkinin bir anda 'yalan' olması. Kimse hissetmesin,düşmanım bile hissetmesin o duyguyu. Kursağında kalır mı aşk hiç? Tam zevk almışken. Tam seviyorken,tam sevildiğini -sadece- hissediliyorken. Tam aşka inanıyorken. Ne büyük yıkımdır. Hele bir de,herkesten onun için vazgeçtiysen. Sadece bir kaç gün sürdü mutluluğum. Kırdım zincirlerimi. Bıraktım inadı. Ama ne oldu? Şapa oturdum. ZOR DEĞİL. hata en kolayı hayal kırıklığı. Sen öyle bir adam değildin. Birinin kolunu tutunca bırakmazdın. Ya da öyle görünüyordun. Neden aklıma geldi derseniz, onu bugün gördüm. İyiydi,hali vakti yerinde. Acelesi var gibiydi. Nereye yetişiyordu acaba? Aman bana ne ki? Hiç benim olmamış ki zaten. Zaten içimi darmadağın eden tek kişi o'ydu.
 Gözükmek istemedim. Hemen kaçtım, umarım görmemiştir.Neden bimiyorum. Kimse bilemez ki susar durur. Sen de bilemezsin. Umurunda olmadığın kişi seni görünce yine çok da umurunda olmaz ama insan farkındalık istiyor. Keşke farketsen. Keşki o gözlerin bana yine anlamlı baksa. Neden böyle olduk ki? Aslında asıl soru bunları içimde neden ben de farketmedim,nasıl döküldü içimdekiler. Dökülse de gitse keşke. Adımı hatırlamayan kişi umurumda olması.. saçma olmalı. SAÇMA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder