Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

15 Nisan 2013 Pazartesi

İlk olarak...

Merhaba,
Ben boşluklarımın içinde kaybolmuşum,durmak istemiyorum yerimde,halim vaktim de yerinde.Neden mi bekliyorum? Sevdiklerimi bekliyorum,benim gibi bıksınlar birlikte gidelim buralardan;
Sevdiklerimle,sevdiğim şehirde,sevdiğim meslekte,sevdiğim adamla olmak,ne de güzel.
Kaybedecek birçok şeyim olsa da.Belki yağmur yağar her gün.İçime kapanır dururum belki.Ama kaybedeceklerim var benim,umutlarım var,hiç bitmeyen şarkılarım,tekrar tekrar ağladığımm filmlerim,her şey birikiyor benimle içimde,iyisiyle kötüsüyle.Bıktığım usandığım o iğrenç diyaloglar yok,sadece kaybetmeye korktuklarım var,sadece beni kaybetmekten korkanlar yanımda,ne de güzel.Güzel de karşıma hiç mi engel çıkmayacak? İnsanız biz.Kim tam burada.Kimin içinde nefsinin engel olduğu kötü ruhani istekler yok.Biz böyleyiz,bizi biz tüketir biz yıkarız hayallerimizi,sorsanız hepimiz iyiyiz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder