Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

9 Nisan 2014 Çarşamba

Daim.

Devir yapıyor işte bütün geçmişim
Mazide kalmasını istediğim
Her duygu
Her yanılgı
Her yenilgi
Kötü biri olmalıyım belki
Düşünmemeliyim en kısası
Üzmeliyim belki mantığı budur intakamın
Soyutlaştırdığım günümde gecemde
Masumane nesi varsa karayla kaplı yaşamımın
Hepsini devreden bir hataya bağlamalıyım


Nefretim ve geçmişim kesişmeye başladı bugün
Hatırladığım sözleriniz, ve üzüldüğüm durumunuza
Durdurduğum duygularımı, isteklerimi
Yarına dair bütün heveslerimi
Bir bir nefretimle ört pas etmem
Sizin şimdilerdeki suskunluğunuz sebep değil
Sizin sözleriniz, ithamlarınız yıldırmadı bilesiniz
O kapanmayan çeneleriniz
Bilmeden konuştuğunuz her kelime
Ve beklentileriniz yersiz ve anlamsız
Bir bir dökülüyor yüzünüzden şimdilerde
Bir bir artıyor öfkem ve hırsım
Ve güçlenmek dedikleri
Acıyla değil nefretle oluyormuş
Anladığım bugünlerde.


Sorgusuz sualsiz inandığım,
Hiç gitmeyecek gibi olan gölgen
Sessiz ve huzurlu bugün
Nefretim ve vazgeçişlerim
Usulca uzaklaşan inancım
Ahvaliminde olamayacak olmanın hüznü
Yıldırmıyor değil mualla
Üzmüyor değil sessiz kalmak
Ne uyak ne redif
Ne varsa içimde öyle ulu orta
Açık saçık yazıyorum,
Belki biraz ayıp ediyorum sana
Zamanında bana yaptıkların gibi
Durmadan yağan yağmurların gibi
Talihsiz ve sersefil hayatlarımız
Keşkelerimiz bir keşkeyle kalacak
Ve umut büyük bir kahkahayla gülüyor bizlere
Zaman bizi bırakıp giden bir anne gibi çaresiz
Hasta bir adamın ölümü beklemesi gibi umutluyum ben de
Soruyorum
Sordukça kayboluyorum
Düşündükçe tükeniyorum
Kararlar alıyorum, yılıyorum
Şimdi yılmak yersiz
Senin geri dönüşlerin gibi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder